Basis principes SMEI-Europe
1
Professionele Identificatie en NormenProfessionele Identificatie en Normen
Het verbeteren van de standaarden voor professionele verkoop, verkoopmanagement en marketing, om sales en marketing als een erkend beroep te vestigen.
2
Permanente educatiePermanente educatie
De planning en implementatie van maandelijkse bijeenkomsten van de leden om de leden in staat te stellen op de hoogte te blijven van de veranderingen in de markt en te groeien als professionals. De planning en implementatie van georganiseerde trainingsprogramma’s voor professionele verkoop, verkoopmanagement en marketing. SMEI biedt veel mogelijkheden voor de leden om een leven lang te leren. Seminars, conferenties, workshops en online programma’s stellen leden in staat om hun collega’s te ontmoeten en zich persoonlijk en professioneel te ontwikkelen.
3
Het delen van kennisHet delen van kennis
Het opzetten van discussieforums, seminars en Round table sessies die de leden in staat stellen om verkoop- en marketing ervaringen en -kennis te delen.
4
Assisteren van studentenAssisteren van studenten
Het opzetten van programma’s om te werken met studenten op het niveau van de middelbare school en de universiteit om hen in staat te stellen de uitstekende carrièremogelijkheden in het verkoop- en marketingvak te begrijpen. SMEI ondersteunt studenten die zich toeleggen op het bereiken van uitmuntendheid in verkoop- en marketing onderwijs. Beurzen, mentorschap en netwerkmogelijkheden zijn beschikbaar voor studenten.
5
Ondersteuning van gratis toegangOndersteuning van gratis toegang
Door te erkennen dat sales en marketing de motor is van de concurrerende markt, heeft SMEI zich altijd ingezet voor het ondersteunen van het concept van een marktgestuurde economie.